Autor knih Gruber David - Digitální knihovna zrakově postižených Mathilda

Autor: Gruber David

Vypisuji knihy 1 - 2 z celkového počtu knih ve zvolené sekci. Knihy jsou vypsány na 1 stránce.

1. 

Old Shatterhand opět na Západě

Autor: Gruber David
Kategorie: Dobrodružné
Staženo: 29×
Anotace:

Nové dobrodružství legendárního Old Shatterhanda a jeho pokrevního bratra, náčelníka Apačů, Vinnetoua. Pro větší i menší milovníky Divokého západu. Old Shatterhand je statečný, čestný, rozvážný a sílu své drtivé pěsti používá pouze v případě, že všechny jiné způsoby vyjednávání selžou. To co se za dlouhá léta na Divokém západě naučil, i to co si přinesl ze své staré vlasti, nyní předává svým více či méně ostříleným druhům. A na cestě k svému dávnému příteli Henrymu, tvůrci jeho pověstné opakovačky " henryovky ", přes celý Arkansas k tomu má příležitostí víc než dost. Na scénu totiž opět přichází padouch Santer. Zločinec, který má kromě mnoha jiného na svědomí smrt bílého otce Klekí - petry, náčelníka Apačů Inču-čuny i jeho dcery Nšo-či. Spolu s Old Shatterhendem se tedy na cestu vydává i jeho rudý bratr Vinnetou, aby pomstil smrt svých blízkých a opět nasadil svůj život v zájmu spravedlnosti a míru.

Přidáno: 04 Kvě 2021
Pro stažení se přihlaste

2. 

Pokud neprodáte, jako byste nebyli

Autor: Gruber David
Kategorie: Ekonomie, ekonomika, finančnictví, managment, Encyklopedie, Naučná literatura, Populárně naučná
Staženo: 12×
Anotace:

Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsme vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace včetně zvládání námitek; typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu. A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom, jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte. Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.

Přidáno: 04 Kvě 2021
Pro stažení se přihlaste