Anotace:
Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví.
O tom, že všichni jsme vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá –
kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská
pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi
víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce,
pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace včetně zvládání námitek;
typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu.
A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom, jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte
a prodáváte.
Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje
knih, kurzů i jiných komodit.
Přidáno: 04 Kvě 2021
Pro stažení se přihlaste